اگر کالایی مشمول مفاد ضمانت هفت روزه زاپیروس میباشد، پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش زاپیروس هماهنگیهای لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به زاپیروس ارسال نفرمایید. قبل از تماس با بخش پشتیبانی زاپیروس حتما کد سفارش و اطلاعات خرید خود را یادداشت نمایید.
جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش و یا هماهنگی جهت بازگرداندن کالا میتوانید با شماره ... (شنبه تا پنجشنبه 10-18) تماس بگیرید. همچنین جهت اعلام شکایت نیز از همین شماره تلفن استفاده فرمایید تا سریعا پیگیری شود.
پس از پذیرش کالا کارشناسان زاپیروس حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند. در صورتیکه نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.