درخواست تعمیرات

فرآیند ثبت درخواست تعمیر موبایل

  • پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فیلد مخصوص و تکمیل فرآیند ثبت درخواست تعمیرات موبایل،‌ روی دکمه (ارسال و نهایی سازی درخواست تعمیرات) کلیک کنید.
  • در این مرحله کارشناسان بخش تعمیرات جهت اعلام استعلام قیمت و بررسی دقیق مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت که زمان تقریبی تماس ۳ الی ۴ ساعت (در ساعات اداری) می باشد.
  • پس از هماهنگی با کارشناس مربوطه،‌ ارسال گوشی جهت تعمیر به انتخاب شما به صورت حضوری یا توسط پیک به نمایندگی مورد نظر صورت می‌گیرد.

هنگام ثبت درخواست به نکات زیر توجه کنید

  • در حین ثبت درخواست، تمامی اطلاعات خواسته شده را صحیح وارد کرده و حدالامکان توضیحات را کامل و دقیق ثبت نمایید.
  • هنگام تحویل دستگاه به پیک،‌ حتما فاکتور دریافت کنید.
  • در صورتی که شماره همراه فعال ندارید،‌ حتما یک شماره تماس ثابت جهت ارتباط با ما در فیلد توضیحات ثبت کنید.

در صورت بروز هرگونه خطا در حین ثبت درخواست ، با متخصصین زاپیروس تماس حاصل فرمایید: 

09210831296

09303234417


  • {{value}}
نام و نام خانوادگی را بنویسید. نام و نام خانوادگی را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.
شماره موبایل را بنویسید. شماره موبایل را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.
استان و شهر را بنویسید. استان و شهر را کوچک‌تر از 30 حرف بنویسید.
آدرس پستی را بنویسید. آدرس پستی را کوچک‌تر از 1000 حرف بنویسید.
اطلاعات دستگاه را انتخاب کنید.

برند دستگاه خود را انتخاب کنید

مدل دستگاه را بنویسید. مدل دستگاه را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.

مدل دستگاه خود را وارد کنید

مشکل دستگاه را انتخاب کنید.

مشکل دستگاه خود را انتخاب کنید

موارد دیگر... را بنویسید. موارد دیگر... را کوچک‌تر از 250 حرف بنویسید.

مشکل دستگاه خود را توضیح دهید (اختیاری)

تصویر جلوی گوشی را انتخاب کنید.
تصویر پشت گوشی را انتخاب کنید.

کمی صبر کنید...