فرآیند ثبت درخواست تعمیر موبایل
- پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فیلد مخصوص و تکمیل فرآیند ثبت درخواست تعمیرات موبایل، روی دکمه (ارسال و نهایی سازی درخواست تعمیرات) کلیک کنید.
- در این مرحله کارشناسان بخش تعمیرات جهت اعلام استعلام قیمت و بررسی دقیق مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت که زمان تقریبی تماس ۳ الی ۴ ساعت (در ساعات اداری) می باشد.
- پس از هماهنگی با کارشناس مربوطه، ارسال گوشی جهت تعمیر به انتخاب شما به صورت حضوری یا توسط پیک به نمایندگی مورد نظر صورت میگیرد.
هنگام ثبت درخواست به نکات زیر توجه کنید
- در حین ثبت درخواست، تمامی اطلاعات خواسته شده را صحیح وارد کرده و حدالامکان توضیحات را کامل و دقیق ثبت نمایید.
- هنگام تحویل دستگاه به پیک، حتما فاکتور دریافت کنید.
- در صورتی که شماره همراه فعال ندارید، حتما یک شماره تماس ثابت جهت ارتباط با ما در فیلد توضیحات ثبت کنید.
در صورت بروز هرگونه خطا در حین ثبت درخواست ، با متخصصین زاپیروس تماس حاصل فرمایید:
09210831296
09303234417