سعی ما در زاپیروس بر این است که سفارشات شما عزیزان در سریعترین زمان ممکن به دست شما برسد. در زاپیروس چند روش برای ارسال سفارشات در نظر گرفته شده است که شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی تان، یکی از این روش ها را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید:
1- پیک (فقط تهران)
2- پست پیشتاز (برای سراسر کشور)
موارد قابل توجه :
1- سفارش هایی که مبلغ آنها به صورت آنلاین پرداخت شده باشد، به صورت سریعتری نسبت به سایر سفارش ها پردازش می شوند و ارسال آنها در الویت بالاتری قرار دارد.
2- ما در صددیم که سفارشات در سریعترین حالت ممکن بدست شما برسد اما در صورت تغییر آدرس ممکن است سفارش شما با نهایت 48 ساعت تاخیر ارسال گردد.
3- هزینه ارسال با توجه به تعداد کالا و حجم مرسوله تعیین می گردد.
4- ما خریداری محصولات غیراصل رو با مشتری توصیه نمی کنیم لذا در صورت خریداری کالای غیراصل، هرگونه مشکل در محصول، بر عهده خریدار میباشد و ما در ارائه خدمات پس از فروش اقدامی نخواهیم کرد.
ارسال توسط پست پیشتاز (برای سراسر کشور)
در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت 14:۰۰ (به غیر از پنج شنبه ها) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما صبح روز بعد تحویل مرکز پست خواهد شد.
کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارشات حساب کاربری شما درج میشود. کد پیگیری مرسوله همچنین از طریق پیامک و یا واتساپ نیز به دست شما خواهد رسید. کد پیگیری مرسوله پستی یک کد عددی چند رقمی است که با کمک آن میتوانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری کنید. امکان پرداخت در محل برای سفارش هایی که توسط پست ارسال می شوند میسر نیست.
مروسوله پستی که تحویل مرکز پست می شود با توجه به اینکه شامل اشیاء گران قیمت می باشد. بیمه می شود. زاپیروس مرسوله پلمپ را به مرکز پست تحویل می دهد. چنانچه به هر دلیلی این لیبل پلمپ مخدوش شده بود ، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نفرمایید و با ما تماس بگیرید تا سریعا پیگیری شود.
در صورتی که کالای ارسالی شما در طول فرایند ارسال با پست پیشتاز مفقود شود پس از تایید اداره پست مبنی بر مفقودی کالا، زاپیروس برای جبران کالای مفقودی با توجه به شرایط موجود، یکی از این دو شیوه را انتخاب میکند
1- بازگشت وجه پرداخت شده
2- ارسال مجدد کالای مفقود شده
شرایط مرجوعی
مرجوعی فقط برای محصولات اصل انجام میشود. بعد از مشخص شدن عیب و ایراد محصول و ارسال محصول و همچنین پرداخت هزینه ارسال مجدد از طرف فروشگاه توسط مشتری، محصول جایگزین ارسال خواهد شد.
محصولات غیراصل
ما خریداری محصولات غیراصل رو با مشتری توصیه نمی کنیم لذا در صورت خریداری کالای غیراصل، هرگونه مشکل در محصول، بر عهده خریدار میباشد و ما در ارائه خدمات پس از فروش اقدامی نخواهیم کرد.
هزینه های ارسال
هزینه ارسال سفارشات در زاپیروس با توجه به روش ارسال متفاوت است
- برای هزینه ارسال سفارش ها توسط پست پیشتاز محصول و مسافت تاثیر دارد.
- هزینه بسته بندی و ارسال سفارش از انبار به اداره پست، بر عهده مشتری میباشد.
- زاپیروس ممکن است در شرایط و روزهای خاص، ارسال سفارش را رایگان کند. برای اطلاع از این جشنواره ها، به صفحهی زاپیروس در اینستاگرام مراجعه فرمایید.
سوالات متداول
مسئولیت مرسوله پستی با مرکز پست است یا با زاپیروس؟
مرسوله پستی که تحویل مرکز پست میشود با توجه به اینکه شامل اشیاء گران قیمت میباشد، بیمه میشود. زاپیروس مرسوله را پلمب به مرکز پست تحویل میدهد. چنانچه به هر دلیلی این لیبل مخدوش شده بود، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نکنید. تمام مسئولیتها با شرکت پست خواهد بود و زاپیروس نیز به کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری خواهد کرد. همچنین اگر مرکز پست تایید کند که مرسوله مفقود شده است، زاپیروس با توجه به موجودی کالا در آن لحظه، کالای جدید برای شما ارسال خواهد کرد و یا وجه شما عودت داده خواهد شد. سپس با کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری انجام خواهد شد.