سبد خرید
{{item.title}} {{item.subtitle}}
{{item.total|number}} تومان
حذف
سبد خرید شما خالی است.

بازی


اورواچ ۲ می‌خواهد قهرمان‌های جدید را پولی کند و صدای طرفداران درآمده است

اورواچ ۲ می‌خواهد قهرمان‌های جدید را پولی کند و صدای طرفداران درآمده است

بازی اورواچ ۲ (Overwatch 2) در این مدت سر و صدای زیادی به پا کرده است. حال آخرین خبر منتشر شده از این بازی باعث شده تا طرفداران به شدت از بلیزارد (Blizzard) ناراحت شده و به این شرکت اعتراض کنند. اورواچ ۲ قرار است یک عرضه دوباره اورواچ ۱ با سیاست‌های تجاری جدید باشد. این حرکت بسیار ریسکی بوده و بلیزارد باید بسیار محتاطانه عمل کند.

اساسینز کریدهای بعدی قرار نیست همگی نقش‌آفرینی‌های صد ساعته باشند

اساسینز کریدهای بعدی قرار نیست همگی نقش‌آفرینی‌های صد ساعته باشند

در آینده بازی‌های اساسینز کرید (Assassin’s Creed) طول زمانی متفاوتی خواهند داشت. همینطور اینکه سبک آن‌ها نیز تغییر خواهد کرد. از سال ۲۰۱۷ میلادی به طور کلی بازی‌های این مجموعه در سبک نقش آفرینی جهان‌باز بودند. حال اینطور که به نظر می‌رسد استودیوی سازنده تصمیم گرفته تا سبک‌های دیگر را در این مجموعه قرار دهد.

یاکوزا ایشین برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد؛ یاکوزا در ژاپن باستان

یاکوزا ایشین برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد؛ یاکوزا در ژاپن باستان

سگا و اسودیوی بازی‌سازی Ryu ga Gotoku امروز صبح طی برنامه‌ی State of Play سونی از قسمتی جدید در سری بازی‌های یاکوزا به نام Like a Dragon: Ishin رونمایی کردند. این بازی، نسخه‌ای بازسازی شده از یک یاکوزا قدیمی‌تر است که برای اولین بار به انگلیسی ترجمه و روی موتورپایه‌ی جدیدی از نو ساخته شده است. بازی Like a Dragon: Ishin بهمن ماه امسال روی تمام کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بهترین بازی‌های آنلاین قدیمی که هنوز هم بازیکن فعال دارند

بهترین بازی‌های آنلاین قدیمی که هنوز هم بازیکن فعال دارند

در دنیای بازی‌های ویدئویی فشار زیادی به عناوین چند نفره وارد می‌شود. به دلیل رقابت زیاد اگر نتوانند در ابتدا خوب عمل کنند امکان دارد که به طور کلی نابود شوند. با این حال اگر یک بازی بتواند موفق عمل کرده و عرضه خوبی داشته باشد، یک جامعه فعال (Active Community) خواهد داشت. این باعث خواهد شد تا یک بازی همواره زنده مانده و از بین نرود.

اساسینز کرید بسیار دیر به فکر ژاپن افتاده است

اساسینز کرید بسیار دیر به فکر ژاپن افتاده است

مجموعه اساسینز کرید (Assassin’s Creed) را می‌توان یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی دانست. یکی از نکات جالب این بازی‌ها این است که در هر عنوان به یک قسمت از دنیا می‌رود. برای مثال در والهالا (Valhalla) به مناطق شمالی اسکاندیناوی رفته یا در عنوان جدید معرفی شده به نام معراج (Mirage) به بغداد می‌آید.

یوبی‌سافت و نت‌فلیکس بازی موبایل می‌سازند؛ از دنباله‌ی Valiant Hearts تا اساسینز کرید

یوبی‌سافت و نت‌فلیکس بازی موبایل می‌سازند؛ از دنباله‌ی Valiant Hearts تا اساسینز کرید

یوبیسافت در رویداد اخیر خود از چند بازی موبایل رونمایی کرد. هر سه بازی عناوین بسیار مهمی بوده و تنها برای اشتراک نتفلیکس (Netflix) در دسترس خواهند بود. این نیز یک قدم دیگر برای پیشرفت سیستم‌های گیمینگ اشتراکی روی موبایل است.

بازی دیزنی Illusion Island برای نینتندو سوییچ معرفی شد

بازی دیزنی Illusion Island برای نینتندو سوییچ معرفی شد

شرکت دیزنی چندی پیش بازی جزیره توهم (Illusion Island) را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد. این بازی یک ماجراجویی جدید برای میکی ماوس (Mickey Mouse) بوده و در سبک پلتفرمینگ است. در اصل این بازی دارای عناصر کوآپ (Co-Op) هم بوده تا هیجان آن بیشتر شود.

سازندگان لست آو آس پارت ۱ چگونه بازی بهتری از نسخه‌ی اصلی خلق کرده‌اند؟

سازندگان لست آو آس پارت ۱ چگونه بازی بهتری از نسخه‌ی اصلی خلق کرده‌اند؟

پس از انتشار بازی لست آو آس پارت ۲، زمزمه‌هایی از بازسازی اولین بازی لست آو آس در استودیو توسعه‌دهنده ناتی داگ به گوش رسید. شان اسکیگ، کارگردان این پروژه، می‌گوید که آن‌ها در استودیو به فکر فرو رفتند و با خود گفتند «چه می‌شد اگر می‌توانستیم The Last of Us را بازسازی کنیم؟» چه می‌شد اگر مردم می‌توانستند بدون هیچ ناهماهنگی بصری و روی یک کنسول، هر دو بازی لست آو آس و لست آو آس پارت ۲ را تجربه کنند.

اولین تریلر The Division: Heartland گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد

اولین تریلر The Division: Heartland گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد

چندی پیش رویداد یوبیسافت فوروارد (Ubisoft Forward) بود. در این رویداد از عناوین بسیار زیادی رونمایی شد. مخصوصاً اینکه تمرکز اصلی یوبیسافت در این مدت ساخت عناوین اساسینز کرید (Assassin’s Creed) بوده است. در کنار این مجموعه یوبیسافت از عناوین دیگر خود نیز اطلاعاتی منتشر کرد.

چرا فیلم «آنچارتد» مستقیما از داستان بازی‌ها اقتباس نکرد؟

چرا فیلم «آنچارتد» مستقیما از داستان بازی‌ها اقتباس نکرد؟

فیلم «آنچارتد» به دلیل عدم وفاداری کافی به منبع اصلی مورد انتقاد قرار گرفت اما این اثر به دلایلی مشخض نمی‌توانست مستقیما داستان بازی‌های ویدیویی خود را اقتباس کند.

اساسینز کرید والهالا آخرین بسته‌ی الحاقی خود را دریافت خواهد کرد

اساسینز کرید والهالا آخرین بسته‌ی الحاقی خود را دریافت خواهد کرد

بازی اساسینز کرید والهالا (Assassin’s Creed Valhala) را می‌توان بزرگ‌ترین عنوان این مجموعه دانست. این بازی در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و از همان ابتدا توجهات را به خود جلب کرد. نکته جالب اینجاست که زمانی که والهالا عرضه شد، کنسول‌های نسل ۹ نیز کمی بعد از آن وارد بازار شده و روی فروش این بازی تأثیر داشتند.

بسته‌ی آنچارتد ۴ و میراث گمشده مهر ماه امسال به کامپیوتر خواهد آمد

بسته‌ی آنچارتد ۴ و میراث گمشده مهر ماه امسال به کامپیوتر خواهد آمد

چندی پیش بود که نسخه کامپیوتر بازی‌های آنچارتد (Uncharted) معرفی شد. این بازی‌ها در قالب مجموعه آنچارتد: میراث دزدان (Uncharted: Legacy of Thieves) عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل بازی آنچارتد ۴ و داستان جانبی آن یعنی میراث گمشده (Lost Legacy) است.

اساسینز کرید اینفینیتی چیست؟ یوبی‌سافت از آغاز دوران جدید این سری می‌گوید

اساسینز کرید اینفینیتی چیست؟ یوبی‌سافت از آغاز دوران جدید این سری می‌گوید

بالاخره پس از گذشت یک سال انتظار و شایعات فراوان، یوبی‌سافت به طور رسمی از اساسینز کرید اینفینیتی رونمایی کرد؛ نوعی پلتفرم که بازی‌های آینده‌ی سری اساسینز کرید را به هم پیوند می‌دهد. حال به تازگی رهبر این پروژه، مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، طی مصاحبه‌ای با رسانه‌ی IGN اطلاعات بیشتری از این اثر در دسترس قرار داده است.

تاریخ عرضه‌ی بازی Midnight Suns مشخص شد؛ تریلر گیم‌پلی جدید آن را ببینید

تاریخ عرضه‌ی بازی Midnight Suns مشخص شد؛ تریلر گیم‌پلی جدید آن را ببینید

کمپانی ۲K و استودیوی Firaxis Games اخیرا در کنار انتشار تریلری از گیم‌پلی Marvel’s Midnight Suns، از تاریخ انتشار جدید این بازی روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده‌اند.

چرا عاشق جهان‌های بی‌رحم و بی‌تفاوت در بازی‌های ویدیویی هستیم؟

چرا عاشق جهان‌های بی‌رحم و بی‌تفاوت در بازی‌های ویدیویی هستیم؟

نمی‌دانم آیا کس دیگری هم می‌تواند با این حس همذات‌پنداری کند یا نه، ولی وقتی تعداد زیادی گیم بازی کنید، اتفاقی می‌افتد. ناگهان می‌بینید که می‌توانید همه‌ی لایه‌های مخفی گیم‌پلی و الگوهای طراحی دشمن و طراحی مرحله را پیش از این‌که حتی در بازی پدیدار شوند، حدس بزنید.

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...